helgen

Helgen som gått var helt underbar. Dagarna är alltid underbara när jag är med andreas. Tiden bara flyger iväg!
Helgen började dock inte så bra! satt stilla i bilkö i mer än 20 min!

Badade i hur salt vatten som helst! var sjukt gott!, var på hönö, var på IKEA och fixade i lägenheten!

På Ikea hände en sjukt konstig sak. jag skulle betala men mitt kort fungerade inte. Jag visste att jag hade pengar men endå fungerade det inte...riktigt pinsamt... åkte hem och kollade om jag verkligen hade pengar o JA det hade jag! åkte dit igen dagen efter och då funkade det!

Jag och Andreas fixade sjukt snygga hyllor ovanför min tv! ska erkänna att jag var jävligt negativ till idén först men andreas hade rätt och det blev riktigt fint.

Fast jag bara har varit hemma i 1 dag längtar jag tillbaka hur mycket som helst. Vill bo i MIN lägenhet nu. Vara nära mitt hjärta och känna mig hel!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0