:(

Jag hade verkligen kunnat göra vad som helst för att få detta ogjort. Tyvärr fungerar inte livet så. 

Jag önskar att du på något sätt skulle kunna gå in i mitt hjärta och känna hur stark min kärlek till dig är, få dig att inse att du äger hela mitt hjärta, finns inte en ynka milimeter som jag har gett bort till någon annan. 

Jag vet att jag enbart har mig själv att skylla för att saker och ting är som de är just nu. Livet är inte rättvist och definitivt inte lätt.Massa hinder kommer man att stötta på och detta är ett av dem. Jag hoppas bara inte det är för högt. Jag vill inte riva, vill inte detta ska vara slutet på någonting som knappt har hunnit börja



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0