Avskedsmiddag var det ja?!

Idag händer det. sista dagen i malmö. Jag är ärligt talat inte alls pepp på middag och utgång ikväll trots att det handlar om mina aldra bästa vänner.

Jag har sån extrem huvudvärk och har sovit jätte dåligt inatt vilket inte är en bra kombination.

Har redan bråkat med mina föräldrar två gånger...jag vet de bara vill mig väl men ibland blir det bara för mycket!

Har lovat att köpa lite godsaker till en vän också vilket jag inte borde tagit på mig eftersom allt är väldigt stressigt just nu!

Har precis stigit ur duschen och ska börja fläta håret så det blir lockigt ikväll...har ju varken platttång eller hårfön här hemma mer eftersom allt är i göteborg så världens bästaste mysan skulle ta med så jag kunde låna....vill ju se fin ut ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0