Andreas jag älskar dig

Det finns inget jag kan säga inget jag kan göra för att du ska  förstå hur mycket du betyder för mig.

Alla de där tankarna och smärtan jag orsakat dig kommer jag aldrig förlåta mig själv för. jag vet att jag har svikit dig men jag lovar att det aldrig kommer hända igen. För jag vill inte behöva leva utan dig

Jag lovar att försöka vara allt det där du önskar att jag ska vara, för din skull. För du är allt jag någonsin kunnat önska mig. med dig är jag lycklig! Du håller ihop mig.

Utan dig vet jag inte vad jag ska göra, jag kommer aldrig släppa taget om dig. du är allt jag har, ALLT jag vill ha, allt jag behöver för att må bra.

Jag vet att ord som förlåt inte hjälper men jag menar det verkligen, förlåt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0