Måndag i Åsa

Jag är nere i Åsa nu och har varit det sen igår. Jag mår väl okej...har mycket i huvudet bara. Jag längtar hem nu och vill vara mammas lilla flicka ett tag. Jag vill helt enkelt vara liten, väldigt liten.
Dessutom behöver jag mina fina underbara flickor(+läännie) My som är min fina storasyster som alltid ställer upp. Anna som är den brutalt ärliga som säger precis vad hon tänker och tyvärr har hon oftast rätt i det hon säger även om man inte vill höra det, Malin som är den lilla partypinglan som alltid ler och är glad och fyller en med energi bara genom att vara närvarande, Sandra som var min första bästa vän och som jag även idag skulle gått över eld och vatten för och till sista LÄNNIE som är min egna lilla lillebror som jag avgudar och är så tacksam över att han finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0