längesen

Väldigt längesen jag skrev... Har faktiskt inte haft någon lust alls till att skriva...har inte direkt haft någonting att säga...eller egentligen har jag haft hur mycket som helst att berätta men det kommer liksom bara inte ur något.

Jag mår iallafall hur bra som helst här i göteborg. Jag njuter av livet till fullo helt enkelt. Tyvärr så börjar jag bli väldigt nervös inför skolstarten men det kommer säkert bli bra.
Idag håller jag på o tvättar och städar....det är så kul att vara vuxen o göra dessa saker själv:S
Efter jag har tvättat och städat klart skall jag laga mat:D
jag vet inte vad jag skall laga men något smaskigt skall jag väl klara av.
Jag längtar efter Andreas så det gör ont just nu...varje sekund jag spenderar med honom är jag hel, varje sekund utan honom känns det som att något fattas.
BTW min babe har skaffat glasögon o när man kollar på honom framifrån så lovar jag att han är sjukt lik David Westling...ni vet blivande prins av Sverige!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0