en vecka har gått...

...sen jag sist var här inne och uppdaterade.

En hel del har ju hänt sen dess kan vi ju säga!

Skottlossningar, bombningar och razzia! men inget av det är viktigt...det viktiga är att Anna var och hälsade på mig:D

Anna är en av mina närmsta vänner och jag blir alltid så glad när jag får umgås med henne!

Vi hade iallafall en väldigt trevlig helt tillsammans!

Nu är jag tillbaka ute i Åsa hos min nästan "sambo". Jo för tro det eller ej men det känns så...sen jag kom till göteborg har jag spenderat varenda natt i samma säng som mitt hjärta och det har varit hur underbart som helst!

Jag kommer på mig själv att säga saker som jag borde göra fast jag säger inte jag....jag säger vi måste osv..

Men det gör inte mig något....jag älskar verkligen Andreas och vill vara med honom alltid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0