ute och vandrat

Jag o My har precis varit ute och vandrat in the big city of Hörby i drygt en timme precis. Grymt mysigt

Roligaste för dagen är änsålänge Mys samtal till en kille från göteborg som bor i en lägenhet som jag är grymt intresserad av! hahahahahahaha sjukt kul!

Ska snacka med mina föräldrar ikväll om hur de tycker jag ska göra...Jag vill verkligen ha den med det är inflyttning redan 1 juni...2 månader tidigare än vad jag från början tänkt...hahaha jaja..betalar hellre 2 månaders extra hyra o får en lägenhet jag vill ha och trivs med än står där i en rutten lägenhet eller ännu värre utan lägenhet alls!!!!


Nu ska vi dra till Malmö, shoppa lite sen blir det träning:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0