Uppe

klockan är bara lite över åtta men jag är redan uppe! Klockan ska inte ringa förrän om två timmar. Jag har sovit så extremt dåligt inatt, ingen anning om varför:S. Vaknat typ en gång i timmen av sjukt konstiga drömmar.

Trots detta känner jag mig hyffsat utvilad. Ser verkligen fram emot dagens äventyr!

Ska börja med att gå ut o springa nu, jag behöver det om jag inte ska få extrem ångest över all alkohol som kommer konsumeras denna helg:P

Vid 11 ska jag ta bussen till gymnastiken o ha dagläger där med laget + några danskar haha får väll se hur det går. Efter det blir det restaurang med kycklingarna och danskarna för att sedan ta taxi till ett 20-års firande för att sedan åka direkt till stan och träffa några vänner för extremt festande!

Va fan ska man ha på sig??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0