Tisdag!

var riktigt segt att gå upp på tisdagsmorgonen och påväg till jobb och under hela dagen på jobb kände jag mig som en zombie! Bestämde mig därför för att skippa min egen träning och åka hem o sova istället!

Så efter jobb när jag kom hem så stängde jag av mobilen och sov sov sov.

Jag vaknade upp halv 8 fortfarande trött men det var bara till att dra sig in i duschen och göra sig iordning... halv 9 kom Shamir o hämta mig sen drog vi till möllan och käkade god mat...Shamir käkade en sallad ihopp om att vara nyttig och jag käkade värsta goda kycklingen i kryddig tomatsås med rosmarinpotatis...haha helt flashigt!...Avslutade sedan måltiden med att gå in o köpa mig ett choklad! pricken över i liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0