Tisdag morgon

Klockan är nu halv 7. Jag slutade jobb O1 inatt och börjar igen kl 08. Ibland är inte livet rättvist men så är det! Får faktiskt skylla mig själv som tog en annans tid igår...men det va ju dubbelt betalt!

Igår va det seriepremiär på den nya arenan här i malmö. Malmö FF- Örgryte tror jag:s....det märktes i allafall på jobb!!! Efter matchens slut fylldes restaurangen till max av massa folk...va precis som en lunch och varade i nästan 2 timmar!!!

Nu ska jag sätta i mig lite havregrynsgröt och sedan ta bussen till jobb!

Ikväll blir det först genrep med kycklingarna inför helgens uppvisning. Efter det blir det hårdträning med Malin på gymmet!

 

Kommentarer
Postat av: OKR

Det låter bra.jobba jobba jobba träna träna träna

2009-04-14 @ 10:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0