soft onsdag!

Tog mig in mot stan runt 2 och tog en runda hem till Sandra..som vanligt yrrade jag runt ett bra tag innan jag hittade dit, trotts att jag varit där innan!

Drog till gymnastiken sen, där va det riktigt gott med två st som nya som klarade flickis salto! STOLT TRÄNARE ÄR JAG!

Shamir mötte upp mig i hallen sen körde vi till möllan och käkade god mat, drog vidare hem till Malins nya lägenhet som var riktigt riktigt fin.

Kom precis hem och är riktigt trött!

Mitt nya hyresavtal hade kommit och det visade sig att jag måste habevis på att jag pluggar för att kunna bo där!!! HAHAHA
jag dör jag fårju itne veta det förrän i mitten av juli haha

aja hoppas att det löser sig!



Kommentarer
Postat av: Shamir

KAN KNAPPT BÄRGA MIG FÖR SKRATT; GANGSTER MALIN!

2009-04-17 @ 00:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0