sista tisdagsträningen någonsin?

Gymnastik terminen börjar gå mot sitt slut och jag försöker verkligen njuta dessa sista gånger då detta är min sista termin med mina älskade kycklingar!

Helt sjukt att detta var terminens sista tisdagsträning. Njöt jag av den? nej verkligen inte...Uppvsiningen är på söndag o hela programmet ser förjävligt ut. Gymnasterna klagar och vi ledare klagar. Imorgon är det sista onsdagsträningen och jag måste lova mig själv att njuta mer och vara mer positiv mot mina gymnaster.

För att snacka om mina gymnaster...helt sjukt hur mycket de har utvecklats under de åren jag har tränat dem. I 5 år har jag och My haft detta laget. Vi börja träna dem direkt från grunden med kullerbyttor och hjulningar o hela den biten...nu fem år senare gör alla flickisar,salto, handvolt, frivolt och dessutom skruvar de till höger och vänster!

Det har varit 5 sjukt roliga år och jag skulle inte bytat bort dem mot VM mästarna... ALDRIG! Den glädjen mina kycklingar ger mig på varje träning går inte att beskriva i ord...och jag älskar dem allihopa även om jag ibland kan vara riktigt hård och elak mot dem!

Jag lovar att jag ska försöka komma hem till malmö minst en gång i månaden nästa termin och medverka vid någon träning då...vill ju inte tappa kontakten helt och hållet



Lagets fina tävlingsdräkt som jag själv också tävlade i när jag va yngre! Jag tror jag ska sno med mig en till göteborg o ha under kudden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0