Ny vecka nu då

AHH silken natt! var verkligen segt och ingen av oss som jobbade var riktigt på hugget om man säger så! Mina händer skakade av utmattning...

Nattens skönaste var endå att Shamir o Lira kom och hälsa på mig! som jag saknat dom båda två, trots att jag har träffat shamir typ tre gånger förra veckan!

Nattens roligaste var min skiftledares kommentar till mig då han undrade vem shamir va.

" Louise är det där den brazilianaren du tycker om?!
"Nej den där tjockisen är min bengal"
"Fyfan Louise, det finns kåt, kåtare och sen finns det du!"


Ehh bengaenl har inget att komma med om man jämför med brazilianaren, så är det bara:D

Över till något annat då!

Gårdagens uppvisning gick faktiskt ganska så bra! Är jätte stolt som tränare men själva upplägget och förberedelserna av uppvisningen är jag inte riktigt nöjd med...Var mycket som strulade in i sista sekunden...men det är sånt man får ta antar jag.


Idag är det i allafall måndag:) Ny vecka, en spännande vecka kommer det bli..

Jag ser jätte mycket framemot helgen som kommer:)

Lite stressande är det bara att det är så mycket som ska fixas o så lite tid att fixa det på... Idag är nämligen min enda lediga dag innan helgen! Tur att mina föräldrar inte åker förrän på torsdag för de har lovat att hjälpa mig med så mycket de hinner...städa och så så att jag slipper städa hela huset själv!

Nu ska jag ta och göra mig iordning...snart är det träning med kycklingarna som gäller...sen blir det Mys med Shamir och Malin hade jag tänkt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0