min lycka finns inte idag

jag antar att tiden då jag mått för bra för mitt egna bästa är över! Klumpen i magen har växt under hela morgonen och ångesten över att jag inte tränat ordentligt på sex veckor blir bara större och större!
Dock är jag för lat för att göra något åt det idag.

Att fälla en tår brukar hjälpa, man får liksom ur sig allt som man inte vill känna, inte ha i sig liksom. Inte ens det kan jag göra.

Jag vill kalla mig själv stark eller jag brukade vara det iallafall, idag känner jag mig bara maktlös. Saker sker runt omkring mig som jag inte kan påverka. Jag gillar att ha kontroll, men jag har fan ingen kontroll över någonting.

Jag till och med längtar tills ikväll då jag ska jobba...där hinner jag inte tänka på saker som sker i mitt personliga liv utan enbart koncentrera mig på det som sker där just då! speciellt då det är valborg idag och det därför kommer vara mycket som händer.

Imorgon är dock en ny dag och jag hoppas att jag vaknar upp på ett bättre humör då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0