Min dag!

Idag för exakt 20 år sen föddes jag, eller om några timmar i allafall!

Jag har hört mina föräldrar, morfäräldrar, släkt och vänner berätta om mina första år i livet många gånger om. JAG ÄLSKAR DET!

Tydligen var jag en riktigt söt liten unge, men jag skrek jämt och sov aldrig. Enligt min pappa sov jag inte en hel natt förrän jag var 4 år. Det gick så långt att en doktor skrev ut sömntabletter,tyvärr gav de motsatt effekt o jag blev hypperaktiv. KUL!!

Min pappa är heller aldrig sen med att berätta  att om de hade fått mig först hade de aldrig skaffat fler barn, jag är och har varit alldelles för krävande:P

Jag vet att jag alltid har haft ett sjukt hemskt humör som bara blev värre och värre ju äldre jag blev, inte förrän nu de senaste två åren som jag lugnat ner mig en anning, jag är dock fortfarande en riktig drama queen i många av mina vänners ögon. Fattar inte hur de kan tycka det?:P

Idag är det i alafall  min dag och jag ska njuta till max av varenda sekund!





Kommentarer
Postat av: Shamson

Nej Louise, du är ingen drama queen!

2009-04-07 @ 00:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0