Lördagens äventyr!

shit så hektiskt det helt plötsligt blev igår....

Sov lite för länge så fick snabbt hoppa in i duschen för att sedan gå på bussen som ett vrak! Åkte hem till älsklings Malin o gjorde mig iordning där.

Malin skulle bjuda mig på middag o det va verkligen intressant!...HAHA jag e verkligen inte hälsomänniska när det kommer till mat. Jag älskar stora biffar med potatis i alla former och massviss med sås. Så va det ju inte igår. Malin är nämligen vegetarian och jobbar dessutom som kock. Jag fick testa både det ena och det andra. Tofu, biffar gjorda på cashewnötter,brocoli!!!! o massa annat!

En efter en droppade resten av folket sedan in. Vid lagom klockslag drog vi sedan till slagt o dansade som aldrig förr. Va en av de bästa kvällarna på riktigt länge! Blev dans både på scenen och högtalarna förr vissa i gänget! hahaha

Blev dock inte en lika sen natt som i fredags, men man ska ju sluta när man ligger på topp heter det ju!



Blev väckt 10 av pappa. Då va det bara  att hoppa in i duschen o bli en människa igen! 12 va här fullt hus med massa släktingar på påskmiddag. GUUUUUUD SÅÅÅ TRÅKIGT!

Vid 5 kom resten av människorna o då firades min 20 års dag. Fick mycket fina presenter så det tackar jag för!

Trotts presenter så va dagen riktigt seg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0