Jag orkar inte!

Så jävla mycket stress jag känner just nu.....kommer bli en grymt jobbig helg känner jag, jobbig men förhoppningsvis riktigt rolig helg.

AJA jag började dagen med att promenera från Oxie till jägersro i strålande sol, så jävla härligt. där mötte jag upp min mamma o handla massa gott inför påskhelgen nu.

Nu håller jag på att städa mitt rum, behövs verkligen kan jag tala om, saker överallt o mycket mycket dam under sängen. Har nog inte damsugat där under sen i julas o då va det inte ens jag som gjorde det utan pappa!

Ska snart åka till jobb o jobba några timmar. Känner inte alls för det, verkligen verkligen inte.

Hahaha fyfan vad jag känner mig dyster idag...haha konstigt eftersom det e så fint väder.

Dysterheten måste försvinna snarast för jag pallar verkligen itne känna mig nere. Jag har så mkt som behöver fixas o de närmsta två veckorna kommer bli hemska med att försöka hinna med både jobb, träning,gymnastik, vänner, uppvisningsfix, fix för min 20-års fest osv osv osv....AAAAAAAAHHHHHHHHHH jag stressar upp mig för saker som jag endå itne kan göra något åt...får panik!

Ingenting blir bättre av att jag vet att det återstår hela två veckor innan jag får träffa en speciell person, om han nu ens kommer... Jag har ärligt talat ingen anning, jag tror det när han står framför mig!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: I KNOW the something going on

shit du behöver städa ditt rum så jävla latt du e

2009-04-09 @ 17:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0