Jag är trött!

Shit jag får panik så stressad jag är!...så sjukt mycket som ska fixas att jag helt glömt bort att fixa kläder till uppvisningen imorgon! Vafan jag har inget turkost i min garderob!

Dessutom är jag så sjukt trött och har ångest över vetskapen att jag inte kommer få sova på typ 20 timmar till.

Just nu sitter jag och skriver ut massa papper som kommer behövas till imorgon! Tråkigt, men någon måste göra det:(

Jag börjar jobba 00 inatt så det är några timmar kvar men jag ser inte fram emot det. Gårdagsnatten var roligare än jag trodde så jag hoppas endå på att natten ska vara detsamma


Funderar på att dra ut och gå nu så jag piggnar till lite skulle behövas men det ser så jävla mörkt och kallt ut!

Har även en sjukt konstig känsla i magen att någon som står mig nära kommer göra något som sårar mig innan natten är slut. Jag kan inte sätta fingret på vem det är eller vad personen kommer göra men jag bara känner det på mig.... jag brukar oftast ha rätt så det är det som är det jobbiga!




Kvällen är en sån kväll då jag egentligen istället för jobba hade uppskattad att hänga med Annarloo på en mysig restaurang, ätandes på goda nachos och smutandes på en god drink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0