hur vet man vad som är rätt?

Mitt huvud håller på att sprängas av massa konstiga tankar!

Jag orkar inte gå runt och inte veta vad det är som finns mellan dig och mig, eller vad som inte finns?

Jag vill vara din...jag vill vara hos dig... Jag tänker på dig alltid och hur vi hade kunnat ha det. 

Du vet att jag alltid haft stora förväntningar på dig och till min förvåning har du två gånger presterat och varit bättre på många olika sätt än vad jag ens kunnat drömma om.

Det går ju inte direkt förneka att det finns något mellan oss men jag vet inte vad det är. Jag vet inte ens om jag vill veta vad det är.

Jag är så jävla rädd att jag kommer komma ut ur detta med ett sårat hjärta. Jag är så jävla kär, för kär för mitt eget bästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0