Helgen!

hej hej!



Helgen har varit helt underbar...

En perfekt helg helt enkelt!ska berätta om den lite senare då jag helt enkelt har hittat inspiration till att skriva:P

Men nu är det måndag igen och verkligheten är tillbaka...jobbar nu 7 dagar i rad vilket verkligen suger eftersom jag behöver sova!

Det första jag ska göra när jag kommer hem i eftermiddag är att stänga av mobilen o inte vakna förrän jag vaknar av mig själv,pigg och glad!

Andreas, tack för att du kom i helgen och gjorde allting så perfekt. Jag e så tacksam över att du finns i mitt liv och alltid ställer upp och är världens bästa. Jag saknar dig redan så sjukt mycket och längtar tills du är nära mig igen(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0