Helgen som gått del1:)

Tänkte berätta lite om helgen som gått...men jag e för trött för att skriva allt i ett inlägg så delar upp det lite...

I fredags gick jag upp sjukt tidigt för att ha jobbat så sent...va bara till att ta sig en dusch o sen börja köra...
Destination 1= Hörby... Skulle vara i Hörby kl 9 för att hämta my. jag tyckte jag va sjukt tidig och ringde inte som vi had e bestämt då jag var utanför lund för jag ville överraska my att jag va tidig:D

När jag var bågonstans utanför Landskrona ringer My och frågar hur det går....Sjukt glad var jag och sa att jag förmodligen snart var framme... När jag berättar var jag var någonstans blir det först helt tyst i telefonen sen börjar hon as skratta!

Det var tydligen så att jag skulle ha kört av för över en halvtimme sen!:S

Haha jag suger verkligen på att hitta!

Var bara att vända och köra tillbaka i allafall!

När jag hämtat My började vi vår färd mot ullared:D Sjukt skoj hade vi även om den affären inte är min favorit affär direkt, men antar att den e bra när man väl flyttat hemifrån:P Jag har ju dock några månader kvar hemma så jag kan ju chilla på det:P

När vi väll var tillbaka i hörby grillade Dennis korv till oss och vi njöt en stund ute på deras gård:D



På kvällen sen kom Andreas och Andreas...som jag längtat efter Andreas:D

Vi kollade iallafall på film o käkade galet mycket godis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0