Fredagens äventyr!

Fredagen va precis som jag misstänkte riktigt riktigt rolig!

Började med dagläger med gymnastiken med ett lag från danmark. Fortsatte med trerätters på El Patio.

Åkte sedan hem till min favorit kusin Jimmy som fyllde 20 igår:D....va där några timmar o drog sedan till Lilla torg där vi mötte upp Anna, Gabby o Martina...Efter ett tag o mycket velande fram o tillbaka så drog vi i allafall till Slagt!

Dansa galet mycket o hade riktigt roligt, även om det finns många drägg på det stället!

Vid halv fem bestämde vi oss för att dra på efterfest hos annas pojkvän...det va ju som det va o efter typ 30 min sov jag sött på en tältsäng!

Hade tydligen snarkat en hel del så då är ju allt som det ska vara!:D:D

Vaknade upp vid 9 något o drack god smoothie o begärde sen att jag skulle bli hämtad av pappa. ALDRIG att jag skulle orkat gå ändå till bussen i gårdagens kläder!

När jag kom hem pratade jag ett tag med mina föräldrar om min framtida flytt till göteborg. När pappa började prata om att vi snart måste börja sortera mina lådor som står ute i förrådet med massa saker som jag fått under årens lopp som kan va bra att ha när man flyttar blev allting på något sätt mer verkligt för mig. Detta händer verkligen nu, ingen jävla dröm längre!

Det skrämmer mig faktiskt! Att jag inom 4 månader är nästan helt ensam i en helt ny stad!

Aja...nu blir det att hoppa in i duschen, vid 7 ska jag befinna mig hos älsklings Malin för mysig middag. Sedan kommer Shamir, Liridon, Niklas o My för lite förfestande innan vi drar till slagt!

Jag tror det kommer bli riktigt mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0