finns saker jag vill säga...men jag kan inte

Efter 1 timme i solen ätandes på svenska jordgubbar mår jag lite bättre.

Har precis fått ner alla mina tankar i min lilla tankebok. där finns alla saker jag vill säga men inte kan samlade på ett och samma ställe. jag älskar den boken. där kan jag få ut allt utan att behöva dela med någon som inte förstår. Det roliga med den boken är att jag alltid skriver i Brevform eller vad man ska säga... precis som att jag skriver som att någon ska få det, läsa och svara liksom.

Aja...nu ska jag läga mig i solen igen:)

Kommentarer
Postat av: hasse

du missade idag.jag var på pildamsparken så fett där var du missade jävligt mk

nästa år

2009-04-30 @ 23:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0