:)

igår va allt så mysigt! spenderade dagen med My i Lund! käkade sjukt god mat och njöt av solen!

My köpte sjukt snygga skor o jag provade faktiskt en rosa tröja, ska köpa den imorgon hade jag tänkt.

kl 5 började träningen med tjejerna ¨så då var jag där en stund tills jag var tvungen att åka till jobb! jobbade till 03 o ja...det var väll en helt okej natt antar jag.. vill typ inte uttala mig om den...

Jag sov ut ordentligt imorse så skippar min egen träning idag...ska dock snart dra på mig lite kläder och åka till mina kycklingars träning... tror vi kör golv idag...sjukt nice....alla är inne i en bra period när det kommer till golvet så det är så kul att träna dem då för alla kör verkligen sitt bästa!

Förövrigt är det min sista natt idag för denna veckan så ska bli skönt med två dagars ledigt sen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0