del 3

På söndagsmorgonen vaknade man ju upp pigg och glad tills man gick in i mina föräldrars sovrum och hörde den där rösten som jag annars brukar gilla...Jävla Shamir lika pigg som vanligt o efter en halvtimme i samma rum som honom var huvudvärken ett fakta!

Att gå ner till nedervåningen gav mig ännu mer huvudvärk..fyfan som det såg ut!

Dagen rullade på och vi tog det allmänt lungt...städade lite innan mina föräldrar kom hem i allafall...

Det roligaste var endå min pappa kommentar när de väl var hemma o han kom in i köket

pappa- Louise, detta är det enda jag inte gillar!!!!!
jag- va vadå?
Pappa- det finns tårta på vägarna! jag trodde faktiskt att detta skulle va en 20 års fest, inte fjortisfest!


hahaha som jag skrattade! Jag älskar min pappa men att han skulle peka ut tårtan på väggen det första han gjorde då han kom in genom dörren, var bara så typiskt honom!

När det sen var dags för Andreasorna att åka hem blev allt så tråkigt...

Jag saknar dig så det gör ont, gjorde fan det redan när du satte dig i bilen. Vill alltid vara dig nära, jag känner mig så trygg med dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0