del 2

Lördags morgonen var så sjukt galet mysig...jag älskar att vakna upp bredvid någon, speciellt en person som man tycker om så galet mycket!

Åkte och hämtade tårtor hos "farmor" för att sedan käka frukost

Åkte sen först till Bo01 o sen blev det stan på det! Tydligen är det något fel på min körning:S jag vet att jagh suger på att parkera så den lilla incidenten som hände på triangelns parkering var inte direkt otippad men vafan att de ens vågade klaga på min körning i allmänhet...jag menar jag kör som en gudinna!:D

Åkte hem o gjorde pannkakor:P haha jag suger verkligen på det så lämnade över det till grabbarna, men det blev ju inte mkt bättre

Sen började jag bli extremt stressad och kände att det kanske var dags att börja fixa för kvällen...Sån tur är kom Shamir redan vid 7 och hjälpte till, världens bästa vän är vad han är!...Shamirs roll under kvällen var nämligen att underlätta så mkt som möjligt för mig så han fixade o hade sig konstant!

Halv 8 hoppade jag in i duschen...kl 8 skulle alla vara här....det gick snabbt helt enkelt!

Kvällen kan väl sammanställas i en enda mening...God mat, gott att dricka och trevligt sällskap!

Blev så himla glad för allt fint jag fick speciellt presenten från Shamir som var en sån present som jag behöver fast aldrig hade unnat mig själv! Ett presentkort på en spabehandling:D

Presenten från Anna och fillepille var även den guld värd! Sen det har blivit bestämt att jag flyttar har jag nämligen alltid sagt att jag inte vill att folk ska köpa massa glas o sånt skit till mig...jag vill köpa allt sånt själv... dock har jag sagt att jag alltid önskat mig stoooooora vinglas för det e så jävla härligt att dricka ur såna...vad fick jag inte av bästaste vännerna då? Jo stora vinglas och en flaska vin! glasen ska lätt invigas av mig och anna nästa gång vi förfestar hos mig:D

kvällen/natten gick i lagom fart...minns inte allt men det e väll så det ska va! Alla kom bra överens o det va det viktigaste!


Tänkte lägga in lite bilder men hittar inte kameran så det får jag helt enkelt göra senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0