ännu en solig dag:D

Fredagen fortsatte med att jag somnade två timmar i det fina vädret....blev röd som satan på mina armar hahaha

åkte in till stan med min pappa och mötter upp min mamma så drog vi o käka på jensens. Sjukt god mat!

drog sen vidare o träffa lennie o några andra...drack några glas vin o bara njöt!

Blev en lite senare kväll än jag först tänkt mig eftersom när jag kom hem blev jag sittandes vid datorn alldelles förl'änge!

somnade runt 3 o kl 5 ringe klockan, dags att stiga upp. Jobbade 06-14... drog hem o la mig ute i solen igen...somnade direkt! o vaknade av att god mat var serverad! somnade sen om igen o vaknade upp av att telefonen ringde. Tog en skön dusch o nu sitter jag här o kollar på robinson med min godispåse:D

Imorgon blir det jobb igen 06-13 för att sedan åka till hallen o fixa lite grejer till uppvisningen.

Kommentarer
Postat av: rdG

ommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

jag pallar inte läsa dina tråkiga.................

ba bla blA

2009-04-05 @ 00:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0