Tankar...

Ett nytt kapitel i mitt liv har börjat.

skolan är slut och jobbet har satt igång.

Träningen och gymnastiken är igång.

Allt i livet börjar falla på plats och jag har börjat vänja mig vid mitt "nya" liv. Jag har tillochmed fått mitt livs första riktiga lön!

Vad finns det för planer för den närmsta tiden då?

Jag längtar jäääätte mycket tills jag och min bästa tjejkompis drar till göteborg i december.... det kommer bli en underbar helg..jag känner det på mig!


Lite närmre nu så är det snart terminens första tävling.... Vi ska ställa upp med tre lag!

ett av mina lag vann denna tävling förra året så det ska bli kul att se om de kan vinna i år igen.... Tanken är att vi ska köra lite svårare varv änvad vi brukar...det va tjejernas val... de ville hellre gå ut på golvet och visa vad de kan med risk för att trilla osv än att vinna! o jag håller med dom...vinna är inte allt, det viktigaste är att de har kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0