Fredag

Vilken go vecka jag har haft!

En del saker hade jag kunnat vara utan men samtidigt är jag glad att jag är här och kan finnas o stötta o inte som tidigare när jag bodde i Göteborg.

Har varit mycket strandhäng, fika i stan och häng med några av mina älskade vänner! Vad hade jag gjort utan dem?

Även en annan sak hände, jag och Andreas var i går och kollade på en lägenhet. Vi har fått ett lånelöfte och har nu påbörjat processen med att köpa något. Vi har hittat en lägenhet vi gillar, gillade den ännu mer efter att vi varit där o J kollat så nu ska vi nog buda på den. Tyvärr va där 3 andra som också kollade på lägenheten så vi får väl se hur det går.

Nu är det i alla fall fredag och jag ska ha en lugn och fridfull fredag. Imorgon blir det mer mys med fina vänner och söndag lika så. Precis som helgen skall vara.

https://cdn3.cdnme.se/755174/6-3/pic_51f2c224e087c35b817bac31.jpg">https://cdn2.cdnme.se/755174/6-3/pic_51f2c224e087c35b817bac31.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0