Längtan efter imorgon

Just nu, just i denna sekund längtar jag extremt mycket efter morgondagens läkarbesök. Jag vill få klarhet i mina krämpor och i hur de närmsta veckorna i mitt liv kommer att se ut. 

Just nu har jag så hejdundrans ont i hela ryggen samt alldeles för mkt sammandragningar för att tycka det är behagligt. 

Jag försöker verkligen att INTE lyfta och bära på Nova men ibland glömmer jag av mig och jag får så dåligt samvete när jag inte kan sitta på golvet och leka med henne, eller ta den där spontana dansen till Bolibompa Draken tillsammans med henne. Jag ser ju hur hon bara vill ha lite uppmärksamhet men som jag inte kan ge henne just nu för då skriker kroppen.

Jag är så kluven i mina känslor kring förlossningen. En del av mig vill att den ska ske NU så att jag kan bli mig själv igen och ge Nova av min energi. En annan del av mig vill att Molly ska stanna länge i magen så att hon tjockar till sig lite till.

Oavsett vad jag vill så är det Molly som bestämmer.

Magbild v.36



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0